Translator

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

σούπα με χοντροκομμένα λαχανικά



συστατικά
  • πατάτες κομμένες σε μεγάλα κομμάτια
  • καρότα κομμένα σε μεγάλα ορθογώνια
  • μία πιπεριά φλωρίνης κομμένη σε μεγάλα κομμάτια
  • μία πράσινη πιπεριά κομμένη σε μεγάλα κομμάτια
  • ένα ολόκληρο κρεμμύδι
  • ένα κοτσάνι σέλερι κομμένο σε μεγάλα κομμάτια
  • 2-3 δοντάκια σκόρδου
  • 1 καλαμπόκι κομμένο στη μέση
  • γλυκοκολοκύθα κομμένη σε μεγάλα κομμάτια, χωρίς τη φλούδα
  • μία ντομάτα ολοκληρη χωρίς τη φλούδα
  • αλάτι
εκτέλεση
  1. βράζουμε όλα τα παραπάνω μέχρι να μαλακώσουν. γύρω στα 20-25 λεπτά.
  2. μπορούμε να τα φάμε σαν σουπίτσα, δηλαδή με το ζουμάκι, αλλά και σκέτα σαν βραστά λαχανικά.
  3. είναι πεντανόστημα, γιατί βράζουν όλα μαζί. δεν βάζω καθόλου μπαχαρικά, γιατί δεν χρειάζεται. η γεύση είναι τέλεια και πολύ πλούσια.
  4. το ζουμάκι που περισσεύει δεν το πετάμε, αλλά την επόμενη μέρα βράζουμε λεπτό μακαρονάκι έκει μέσα. (εγώ το κρατάω σε ένα γυάλινο βάζο στο ψυγείο. κρατάει 3-4 μέρες μια χαρά.)

2 σχόλια:

  1. Κοριτσάκι καλοριζικο το blogακι σου! Διάβασα όλες τις συνταγές και έχω να πω ότι είναι εξαιρετικές, υγιεινοι πειρασμοι!! Δεν ήξερα ότι μαγειρευεις τόσο ωραία.
    Αχ βραδιατικα μ´αυτο το κρύο και τη σουπιτσα, μου άνοιξε η όρεξη!! Εγώ τη φαντασιωνομαι βελουτε, με φρεσκοτριμμενο πιπέρι να βουταω μέσα φρυγανισμενο ψωμί...γιαμμμμ!
    Ξέχασα να σου πω οτι εφτιαξα τυρί φυστικιου(ομολογώ πως ήταν περίεργη γεύση μιας και δεν έχω ξαναδοκιμασει!) αλλά και το ταχινι που το τσακισα κυριολεκτικά! Το εφτιαξα με σκοπό να φτιάξω και Φαλαφελ(που επίσης δεν έχω ξαναφαει!) αλλά καταλαβαίνεις..!
    Θα περνάω συχνά από ´δω να παίρνω ιδέες, keep inspiring us ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου papiνακι μου!τώρα είδα το σχολιο..χαχα!!!ευχαριστώ που "πέρασες" από δω και να ξαναπερνάς!μία μέρα πρέπει να σου κάνω και το τραπέζι!!σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή